Mijn eerste reisverslag vanuit Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elise Hout - WaarBenJij.nu Mijn eerste reisverslag vanuit Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Elise Hout - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reisverslag vanuit Suriname

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

06 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

5 februari 2015
Daar gingen we dan, door de sneeuw naar schiphol, met ongeveer 2 uur vertraging! Wat een stress! Kilootje teveel in de koffer en dan eindelijk door de poortjes van de douane, snifsnif, afscheid nemen is altijd moeilijk! Voor het eerst in een vliegtuig, brrr het is dat het moet.
het is gezellig hoor in het vliegtuig, naast pieter en sanne:) 9 uur is toch wel heel erg lang, ben t nu al zat dat vliegen. maar we moeten nog een paar uurtjes. Het vliegen ging wel, maar opstijgen en dalen vind ik maar niets. 9 uur is echt lang! Eenmaal geland in Suriname stap je uit het vliegtuig gelijk in de buitenlucht, je loopt tegen een deur van warmte op, zo vreemd als je met sneeuw bent weggegaan!! We moesten echt heeel lang wachten voordat we onze paspoorten konden laten zien, alles gaat rustig aan!:) We werden opgehaald door de huisbaas, en met een busje naar het huis gebracht waar we de komende tijd verblijven, waaauuww wat een mooie natuur!! Rond 20 uur, surinaamse tijd, kwamen we aan bij het huis, nog even wat boodschappen gedaan voor de volgende morgen! Ik mis nederland wel hoor, het is zo apart om hier te zijn!
Mijn eerste angst heb ik al overwonnen, douchen met een kakkerlak!:O:O ik was even vergeten dat insecten en dergelijke ook bij het leven in suriname hoorden..! Nu, inmiddels 6 februari, hangen de nederlandse vlaggetjes van mama vrolijk te wapperen in de wind!:) Dat is wel lekker trouwens die wind, anders is het niet uit te houden! 30 graden! Vanmiddag krijgen we een rondleiding door de stad en langs de ziekenhuizen en gaan we boodschappen doen! Tot over 5 maanden!:) ik hou jullie op de hoogte van wat ik allemaal meemaak!!:)

  • 06 Februari 2015 - 15:15

    Mams:

    Dat was zeker een gestress, maar we hebben het gehaald. Leuk om dit allemaal te lezen.
    Nu wacht ik nog op foto van mijn slingers.

    groetjes mamma

  • 07 Februari 2015 - 12:26

    Petra Hogchem:

    Leuk Elise, om je belevenissen te kunnen volgen! Heel veel succes!

    Groetjes, Petra en family

  • 07 Februari 2015 - 18:30

    Jacqueline:

    He buufje..ik ga je volgen hoor......heel veel Zegen de komende wendagen....
    groetjes Jacq

  • 09 Februari 2015 - 13:15

    Fam Hout Uut Oosterland:

    Ha Elise,

    We zijn benieuwd naar de volgende verslagen, leuk om te lezen hoe je het daar hebt!
    Succes hoor en veel plezier!

    Groetjes uut Oosterland

  • 09 Maart 2015 - 21:03

    Fam. Akershoek:

    Ha Elise,

    We volgen je ervaringen,leuk om te lezen. Je komt al gauw weer deze kant,goeie reis en het beste met alles,

    Groetjes uit Tholen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Volg hier mijn reisavonturen vanuit Suriname!

Actief sinds 29 Jan. 2015
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 13565

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 07 Juli 2015

Mijn eerste reis: Suriname

Landen bezocht: